• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ 
next    /  2 prev
برگزاری وبینار آموزشی و ترویجی با موضوع اصلاح و افزایش عملكرد و كیفیت روغن زیتون در پژوهشكده مركبات و میوه های نیمه گرمسیری

برگزاری وبینار آموزشی و ترویجی با موضوع اصلاح و افزایش عملکرد و کیفیت روغن زیتون در پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه‌ گرمسیری، در راستای بهبود عملکرد و کیفیت روغن زیتون و به منظور افزایش آگاهی کارشناسان و بهره‌ برداران وبینار آموزشی و ترویجی با موضوع اصلاح و افزایش عملکرد و کیفیت روغن زیتون روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به صورت مجازی برگزار شد. این رویداد به درخواست دفتر مجری طرح زیتون معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و همزمان با آغاز فصل برداشت زیتون و ضرورت رعایت اصول فرآوری کنسرو و روغن زیتون برگزار شد.

این وبینار توسط دکتر ابوذر هاشم‌ پور عضو هیات علمی موسسه تحقیقات علوم باغبانی و پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه ‌گرمسیری تدریس شد و با استقبال گسترده‌ ای از سوی کارشناسان، باغداران و بهره‌ برداران همراه بود. هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح علمی و فنی شرکت‌ کنندگان و اطلاع‌ رسانی در خصوص جدیدترین دستاوردهای علمی و روش ‌های مدرن فرآوری و بهبود کیفیت محصولات زیتون بود.

در این وبینار به جنبه ‌های مختلف فرآوری زیتون از مرحله برداشت تا تولید نهایی روغن زیتون با کیفیت بالا پرداخته شد. همچنین اصول علمی و عملیاتی که می‌تواند به افزایش راندمان تولید و بهبود کیفیت نهایی محصولات کمک کند به شرکت ‌کنندگان آموزش داده شد.

لازم به ذکر است که پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه ‌گرمسیری وبینارهای آموزشی و ترویجی مشابهی را با هدف انتقال نتایج تحقیقات علمی برای بهره‌ برداران و کارشناسان برگزار می‌کند. این وبینارها فرصتی است برای آشنایی با نوآوری ‌ها و فناوری ‌های جدید در صنعت کشاورزی و محصولات باغی می باشد. علاقه‌ مندان به شرکت در این دوره‌ ها می‌توانند از طریق ورود به شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) به این برنامه ‌های آموزشی دسترسی پیدا کنند.

48df0d06-c2a1-4f38-a7c9-2dc370ab7704_14030730_105714.jpg

منبع خبر
روابط عمومی پژوهشكده مركبات و میوه های نیمه گرمسیری
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0