• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ 
next    /  3 prev
ارائه سخنرانی علمی در رویداد ملی سامانه های آبیاری زیرسطحی باغ ها توسط عضو هیات علمی پژوهشكده مركبات و میوه های نیمه گرمسیری

ارائه سخنرانی علمی در رویداد ملی سامانه های آبیاری زیرسطحی باغ ها توسط عضو هیات علمی پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری، رویداد ملی سامانه های آبیاری زیرسطحی باغ ها با حضور دکتر مهدی طاهری رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی و مدیران و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم باغبانی و پژوهشکده های زیر مجموعه، سایر همکاران از موسسات و مراکز تحقیقاتی، کارشناسان، کشاورزان و بهره برداران روز شنبه 16 تیر 1403 به صورت وبیناری در موسسه تحقیقات علوم باغبانی به صورت وبیناری برگزار شد.

دکتر هرمز عبادی عضو هیات علمی و معاون برنامه ریزی و پشتیبانی پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری در این رویداد علمی با موضوع آبیاری قطره ای زیرسطحی در باغ های مرکبات به صورت وبیناری به سخنرانی پرداختند.

دکتر عبادی در این سخنرانی گفت، با توجه به کمبود منابع آبی و مشکلات تولید مرکبات در کشور، آبیاری قطره ای زیرسطحی راهکاری موثر برای آبیاری باغ های مرکبات است. این روش مزایای قابل توجهی نسبت به برخی روش های متداول دارد. ولی لازم است با آگاهی و دقت کافی نسبت به اجرا و بهره برداری آن اقدام نمود و همواره از کارشناسان صاحب نظر در این زمینه استفاده کرد.

منبع خبر
روابط عمومی پژوهشكده مركبات و میوه های نیمه گرمسیری
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0